تاريخ انتشار : 1401/02/27 - 14:02
كد :13
تگ آویز لباس چیست
با استفاده از یک تگ آویز لباس برای به اشتراک گذاشتن داستان منحصر به فرد نام برند، این اجازه داده می شود تا مشتریان به نام برند وابسته شده و حس وفاداری را تقویت کنند.
تگ آویز لباس چیست
تگ آویز لباس که به آن اتیکت لباس نیز گفته می شود، برچسب هایی است که به لباس متصل می شود و معمولاً حاوی اطلاعات اولیه مربوط به آن است. اندازه، قیمت، برند تجاری و … همه این ها را می توان در اتیکت ها یافت. اما آنچه اکنون در صنعت رواج بیشتری یافته است ، استفاده از QR Code در اتیکت های لباس است.
کاربرد تگ آویز لباس
تگ آویز ها از چند طریق مختلف می توانند به برند محصول مورد نظر کمک کنند. از شناسایی برند تا بازدیدهای بیشتر از وب سایت، از طریق اسکن QR Code مخصوص وب سایت و... .
محصولات، به ویژه پوشاک در فروشگاه های شلوغ، به راحتی در قفسه ها گم می شوند. داشتن یک اتیکت لباس متمایز که از نظر استراتژیک به محصول مورد نظر متصل باشد، می تواند آن را در میان مردم متمایز کند. یک برند متمایز، طرح های رنگارنگ و روشن، یا حتی یک شکل عجیب و منحصر به فرد. اینها همه مواردی است که توجه را به خود جلب می کند و در نتیجه باعث می شود محصول مورد نظر از بقیه متمایز شود و به مشتریان در شناسایی محصول کمک کند.
با استفاده از یک تگ آویز لباس برای به اشتراک گذاشتن داستان منحصر به فرد نام برند، این اجازه داده می شود تا مشتریان به نام برند وابسته شده و حس وفاداری را تقویت کنند.
مزیت استفاده از تگ آویز لباس
دسترسی آسان به اطلاعات و قیمت گذاری
ارتقا سطح کیفی تجارت
افزایش ارزش و اعتبار کالا
بیان ویژگی محصولات
دسترسی آسان به اطلاعات و قیمت گذاری
ارائه اطلاعات در تگ لباس سبب می شود تا نام تجاری و برند مورد نظر شفافیت بیشتری داشته باشد و به مشتری در خریدی آگاهانه کمک می کند. همچنین نمایش یک قیمت مناسب می تواند به آگاهی مشتریان در مودر هزینه واقعی محصولات برند کمک کند.
همچنین اگر در اتیکت لباس فضایی برای درج کد QR باشد این امکان را می دهد تا مشتریان مستقیماً به یک صفحه وب بروند جایی که می توان در مورد تولید محصول و نکات دیگر به خوبی توضیح داده شود.
ارتقا سطح کیفی تجارت
تگ آویز لباس می تواند همانند یک کارت ویزیت عمل کند. زیرا نه تنها در زمان فروش محصول به کار می رود بلکه در واقع کار تبلیغات را نیز انجام می دهد. می توان اطلاعاتی را بر روی اتیکت لباس چاپ کرد تا افراد به سمت فروشگاه و وب سایت مد نظر سوق دهد. درج کانال های اجتماعی از دیگر مزیت های اتیکت آویز لباس است.
از دیگر استفاده هایی که می توان از اتیکت لباس در جهت ارتقا سطح کیفی تجارت برند کرد، ارائه تخفیف در خرید بعدی مشتری با ارائه اتیکت خریداری شده است. این امر یک فرصت برای ارتقا و ارتباط ساده اطلاعات است.
افزایش ارزش و اعتبار کالا
یک اتیکت لباس سبب ارزیابی مشتری از توانایی محصول برای رفع نیاز و ایجاد رضایت بیشتر از یک محصول است که سبب افزایش اعتبار کالا می گردد. این ارزش درک شده است که قیمت را توجیه می کند.
بیان ویژگی محصولات
تگ آویز لباس فرصتی برای تصمیم احساسی و توجیه منطقی محسوب می شود. رنگ یا انتخاب مواد، برند یا برچسب ممکن است یک احساس را برای مشتری ایجاد کند، در حالی که ویژگی ها و مزایای برجسته می تواند اعتبار لازم برای توجیه خرید او را اضافه کند.
اطلاعات روی تگ آویز لباس
برند تجاری و / یا لوگو
اطلاعات تماس
اطلاعات محصول
دستورالعمل های مراقبت و ترکیبات پارچه ای
برچسب پارچه ای لباس
تگ آویز پارچه ای معمولاً پارچه كوچكي است كه شامل مشخصات شركت يا مشخصات شخصي مي باشد و معمولاً در اتیکت لباس وجود دارد اما براي بسياري از محصولات نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. جزئیات شامل موارد ساده مانند لوگو یا نام برند می باشد، یا ممکن است اطلاعات بیشتری در تگ آویز لباس درج شود، مانند جزئیات وب سایت، یک عنوان، دستورالعمل های ساده شستشو یا موارد دیگر.